1. Personas datu apstrādes
Personas datu apstrādes Pārzinis ir SIA “Silja Holding”, reģ. Nr.: 50203059581, juridiskā adrese Stabu ielā 49-5, Rīgā, LV-1011, (turpmāk tekstā –“Silja”), mājaslapas: silja.com
2. Personas datu Apstrādātājs
Silja apstrādā Klientu personas datus tādā apjomā un kārtībā, kā to nosaka un atļauj Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvie akti. Klientu datus ir tiesīgi saņemt un apstrādāt arī citi Silja personas datu apstrādātāji. Sīkākai informācijai par sadarbības partneriem sazinieties ar Silja, izmantojot norādītos saziņas kanālus (skatīt Silja mājaslapas sadaļu “Kontakti”).
3. Piemērojamie tiesību akti
- Eiropas Parlamenta un padomes Regula Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (2016. gada 27. aprīlis);
- Fizisko personu datu aizsardzības likums;
- Bērnu nometņu organizēšanas un darbības kārtība (MK, Nr. 981);
- Bērnu tiesību aizsardzības likums.
4. Kas ir Privātuma politika?
Privātuma politika (turpmāk tekstā – “Politika”) sniedz informāciju par to, kā Silja vāc, apstrādā, glabā, kopīgo, dzēš un aizsargā Klientu personas datus, tādējādi nodrošinot, ka Klientu personas dati tiek apstrādāti likumīgi, godprātīgi un Klientiem pārredzamā veidā. Politika attiecināma uz Klientu personas datiem, jebkuru fiziskas personas datu apstrādi un Klientiem sniegtajiem pakalpojumiem.
5. Kādus personas datus apstrādā Silja?
Personas datu kategorijas, ko apstrādā Silja, ir atkarīgas no Klientiem sniegtajiem pakalpojumiem. Silja ir tiesīgs apstrādāt šādas personas datu kategorijas šīs Politikas 7. punktā norādītājiem mērķiem:
- vārds, uzvārds, telefona numurs un e-pasta adrese;
- dati, kurus Klients pats paziņo Silja.
Silja apstrādā šādus datus par pakalpojumu izmantošanu šīs Politikas 7. punktā norādītājiem mērķiem:
- sīkdatnes (tīmekļa vietas pārlūkošanas dati) – dati par Silja mājaslapu (www.derome.lv) (turpmāk tekstā – “deRome.lv mājaslapas”) apmeklēšanu.
6. Kāds ir Klientu personas datu apstrādes tiesiskais pamats?
Klienta piekrišana – Klients kā personas datu subjekts pats dod piekrišanu personas datu vākšanai un apstrādei noteiktiem mērķiem. Klienta piekrišana ir viņa brīva griba un patstāvīgs lēmums, kas var tikt sniegts jebkurā brīdī, tādējādi atļaujot Silja apstrādāt personas datus noteiktajiem mērķiem. Klienta piekrišana ir tam saistoša, ja tā tiek sniegta rakstiski (aizpildot veidlapu Silja birojā, nosūtot elektronisko pieprasījumu pēc Klienta identifikācijas vai izmantojot tīmekļa lapu www.derome.lv). Klientam ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu iepriekš sniegto piekrišanu, izmantojot norādītos saziņas kanālus (skatīt Silja mājaslapas sadaļu “Kontakti”). Pieteiktās izmaiņas stāsies spēkā trīs darba dienu laikā. Piekrišanas atsaukums neietekmē apstrādes likumību, kas pamatojas uz piekrišanu pirms atsaukuma.
Silja leģitīmas intereses – ievērojot Silja intereses, kuru pamatā ir kvalitatīvu pakalpojumu un savlaicīga atbalsta sniegšana Klientam, Silja ir tiesības apstrādāt Klienta personas datus tādā apjomā, kāds tam ir objektīvi nepieciešams un pietiekams šīs Politikas 7.1.-7.3. punktā norādītājiem mērķiem. Par Silja leģitīmajām interesēm ir uzskatāma personas datu apstrāde, veicot tiešu tirgvedību, kā rezultātā Klientam tiek izteikti jauni un/vai individuāli Silja pakalpojumu piedāvājumi (sk. arī šīs Politikas 8.2. un 8.3. punktu).
7. Kādiem mērķiem Silja apstrādās Klientu personas datus?
Silja apstrādā personas datus, lai veicinātu nozares attīstību un piedāvātu jaunus pakalpojumus Klientiem, t. sk.,:
- jaunu pakalpojumu izveidei un piedāvājumu izteikšanai par tiem;
- tēla atpazīstamības veicināšanai tirgū, sūtot Klientiem jaukus novēlējumus, piešķirot bonusus, organizējot aptaujas esošo pakalpojumu uzlabošanai, kā arī jaunu pakalpojumu izveidei.
8. Vai Klientam ir tiesības ierobežot savu datu apstrādi?
Tiešā tirgvedība un pamats sūtīt Klientiem komercpaziņojumus: Silja veic tiešo tirgvedību, izplatot Klientiem komercpaziņojumus, lai Klienti vienmēr tiktu informēts par jauniem un/vai tieši Klientiem izveidotiem pakalpojumiem, kā arī īpašiem līguma noteikumiem (piem., atlaidēm) saskaņā ar šīs Politikas 6.3. punktā norādīto personas datu apstrādes pamatu. Klientiem ir tiesības jebkurā laikā un bez maksas atteikties no komercpaziņojumu saņemšanas, informējot par to Silja (sk. arī šīs Politikas 8.3. punkta noteikumus).
Klientiem ir tiesības jebkurā brīdī iebilst pret savu personas datu profilēšanu (sk. 8.1. punktu) vai atteikties no komercpaziņojumu saņemšanas (sk. 8.2.punktu), par to informējot Silja mutiski vai rakstiski (aizpildot veidlapu Silja birojā, nosūtot elektronisko pieprasījumu uz info@derome.lv vai apmeklējot Silja biroju. Pieteiktās izmaiņas stāsies spēkā trīs darba dienu laikā. Izmaiņas neietekmēs personas datu apstrādes likumību pirms šajā punktā norādītiem Klienta iebildumiem un/vai atteikuma.
9. Kas ir sīkdatnes un kā Silja var tās apstrādāt?
Sīkdatnes ir sīki datu faili, kas ir svarīgi noteiktu tīmekļa vietņu funkciju (piemēram, pieteikšanās) nodrošināšanā. Sīkdatnes ļauj tīmekļa vietnēm atcerēties dažādus iestatījumus, piemēram, valodu, fontu un citas opcijas, kuras esat izvēlējušies tīmekļa lapu attēlošanā. Tāpēc sīkdatnes tiek saglabātas jūsu datorā. Šādi darbojas vairums lielāko tīmekļa lapu un pakalpojumu sniedzēju.
Izmantojot sīkdatnes, tiek apstrādāti kopējie lietotāju paradumi un vietnes lietošanas vēsture, diagnosticētas problēmas un trūkumi vietnes darbībā, ievākta lietotāju paradumu statistika, kā arī tiek nodrošināta vietnes funkcionalitātes pilnīga un ērta izmantošana.
Jūs varat dzēst jebkuras sīkdatnes, kas jau ir jūsu datorā. Vairums pārlūkprogrammu arī sniedz iespēju bloķēt sīkdatņu izvietošanu jūsu datorā, bet šādā gadījumā nevarēsiet izmantot visus mūsu tiešsaistes pakalpojumus. Sīkāka informācija par sīkdatņu iestatījumiem jūsu pārlūkprogrammā ir pieejama tīmekļa pārlūkprogrammas izstrādātāja tīmekļa vietnē. Silja uzturētās vietnes izmanto funkcionālās, analītiskās, reklāmas un obligātās sīkdatnes.